Holky na síti

Naučte se plavat v marketingovém moři

Kde jinde se příjemněji dostanete do vln marketingu než na chorvatské pláži? Během týdenního kurzu v chorvatském městečku Duće zvládneme propojit vzdělávání s dovolenou a především si oboje užijeme.

Na přednáškách a workshopech vás naučíme, jak celistvě přemýšlet nad marketingem, jak vytvářet strategie i jak spravovat jednotlivé kanály. Zároveň objevíme nejkrásnější místa Dalmácie.

Nepotřebujete mít žádné předchozí zkušenosti z marketingu, vše vysvětlíme i naprostým začátečníkům. Přednášky i workshopy jsou tvořeny prakticky tak, abyste rychle pochopili marketingové kanály a mohli se pustit do jejich správy.

Maximální počet účastníků je 15 lidí. Díky tomu každého poznáme osobně a můžeme individuálně poradit i mimo přednášky a workshopy.

Co se na kurzu naučíte

  • Jak přemýšlet o (online) marketingu
  • Jak vytvářet komplexní marketingové strategie i plány pro jednotlivé kanály
  • Jak vyladit web, aby byl přívětivý pro návštěvníky i vyhledávače
  • Jak funguje PPC reklama a display reklama i jak ji nastavit
  • Jak na sociální sítě a reklamu na nich
  • Jak tvořit chytlavý obsah pro web i další kanály
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost vašich aktivit a které metriky sledovat
  • Jak prezentovat svou firmu, projekt nebo osobní brand, aby o vás věděli ti správní lidé

Vše si ukážeme na příkladech z praxe a budeme řešit to, co konkrétně vás zajímá.

Pro koho je kurz určený

Kurz je pro vás vhodný, pokud:

  • Se chcete naučit základy online marketingu a porozumět mu;
  • Jste marketingová (projektová, produktová) manažerka a chcete proniknout do fungování jednotlivých kanálů;
  • Máte vlastní firmu nebo projekt, pro který chcete řešit i marketing, ale nevíte, jak na to.

Kurz pro vás není vhodný, pokud:

  • Se věnujete nebo chcete věnovat jednomu kanálu a ostatní vás až tak nezajímají;
  • Se v marketingu už nějakou dobu pohybujete, s přehledem nastavíte akviziční i remarketingovou kampaň ve Správci reklam na FB, při psaní produktových popisů i článků na blog myslíte na to, aby nadpis i titulek byly SEO friendly a u PPC reklam sledujete CTR i CPC, ale víte, že nejdůležitější je ROI nebo PNO. (Pokud naopak předchozí větě nerozumíte, je kurz přesně pro vás.)

Denní program

Pondělí

9.00–12.00 – Přednáška Úvod do marketingu

  • Co je marketing, jak o něm přemýšlet, marketingový mix, cílové skupiny, zákaznická cesta a jak ji pokrýt jednotlivými kanály

14.00–17.00 – Odpolední workshop*

21.00– ∞ – Volná večerní debata na vybrané marketingové téma

Úterý

9.00–12.00 – Přednáška Optimalizace webu

  • Jak na to, aby se web líbil návštěvníkům i vyhledávačům: uživatelská přívětivost (UX), optimalizace konverzního poměru (CRO), optimalizace pro vyhledávače (SEO)

14.00–17.00 – Odpolední workshop*

21.00– ∞ – Volná večerní debata na vybrané marketingové téma

Středa

9.00–12.00 – Přednáška PPC reklama

  • Co je PPC reklama, jak funguje, reklama ve vyhledávání, displayová reklama včetně remarketingu, Google Ads a Seznam Sklik

14.00–17.00 – Odpolední workshop*

21.00– ∞ – Volná večerní debata na vybrané marketingové téma

Čtvrtek

9.00–12.00 – Přednáška Obsahový marketing

  • Proč tvořit obsah, kde brát témata, jak na to, aby se obsah líbil vyhledávačům, kam obsah umisťovat, základy copywritingu

14.00–17.00 – Odpolední workshop*

21.00– ∞ – Volná večerní debata na vybrané marketingové téma

Pátek

9.00–12.00 – Přednáška Sociální sítě

  • Zapojení sociálních sítí do marketingového mixu, tvorba obsahu, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a reklama na nich

14.00–17.00 – Odpolední workshop*

21.00– ∞ – Volná večerní debata na vybrané marketingové téma

* Přesný rozvrh workshopů přizpůsobíme podle zájmu o jednotlivá témata. Každé odpoledne poběží paralelně dva workshopy a účast na nich je volitelná, klidně můžete využít volné odpoledne ke koupání nebo výletu.

Všechny workshopy jsou zaměřeny ryze prakticky, to znamená, že na nich využijete teoretické znalosti z přednášek, ale většinu času strávíme vymýšlením, nastavováním a vlastní tvorbou.

Témata workshopů

  • Marketingová strategie aneb Jak si stanovit cíle, naplánovat konkrétní kroky k jejich dosažení, zvolit vhodné kanály, vymyslet obsah a sledovat, jak se vám plnění cílů daří
  • Správa Facebooku a Instagramu aneb Od založení stránky/účtu, přes vymýšlení obsahu, úspěšnou firemní komunikaci, community management až po krizovou komunikaci
  • Reklama na sociálních sítích aneb Najděte svoji cílovku, nastavte Business manager, implementujte pixel, vytvořte a zacilte kampaně a sledujte, jak dobře fungují
  • PPC v Google Ads a Seznam Sklik aneb Správa kampaní od analýzy klíčových slov, přes vytvoření struktury kampaní a sestav, psaní inzerátů až po vyhodnocování
  • Copywriting aneb Pište tak, aby vás vyhledávače našly a lidi četli až do konce
  • Případové studie marketingových kampaní aneb Co se v Česku v poslední době povedlo a co moc ne a jaké poučení si z toho můžeme vzít my
  • Data jsou sexy aneb Základy webové analytiky, jak nastavit Google Analytics, jaké metriky sledovat, jak je vyhodnocovat a jak propojit data z Google Analytics s reklamními systémy
  • PR aneb Jak komunikovat s veřejností, co a jak o sobě dávat vědět, aby to zajímalo nejen novináře, zásady firemní komunikace a krizové komunikace
  • Instavýlet aneb Naučte se fotit (i mobilem) a upravovat fotky jako instagramová blogerka

Co potřebujete vědět

Termín kurzu: 15.–22. září 2019

Příjezd v neděli 15. září odpoledne do městečka Duće, odjezd v sobotu 21. září odpoledne.

Doprava je vlastní, ale můžeme vám zajistit lístek na autobus do Splitu, případně vám doporučíme letecký spoj. Klidně přijeďte i vlastním autem, u apartmánů je parkoviště. Před kurzem vás propojíme s ostatními účastníky a můžete se domluvit na společné dopravě.

Bydlet budete ve 2-4lůžkových apartmánech s vlastní koupelnou a vybavenou kuchyní 100 metrů od pláže. Veškeré suroviny na vaření nakoupíte na místním tržišti a v supermarketu nebo ochutnejte místní kuchyni v několika blízkých restauracích a barech.

Kdo vás bude školit

Aneta Krikelová a Markéta Bartoníčková, dvě markeťačky z Brna. Marketing nás jen neživí, marketingem žijeme.

Dohromady máme 11 let zkušeností, pracovaly jsme pro desítky klientů a ještě větší počet lidí prošel našimi školeními. Vymýšlíme strategické plány i řešíme každodenní exekutivu v jednotlivých kanálech. Mimo jiné nás těší předávat své znalosti dál, proto marketing i pravidelně školíme.

Aneta Krikelová

LinkedIn | Klienti, pro které pracovala

Má zkušenosti s PR, copywritingem a influencer marketingem, prozkoumává každou sociální síť pár dní po jejím vzniku a momentálně pracuje jako content manager. Školí reklamu na sociálních sítích pro agenturu RobertNemec.com a má vlastní kurz o Business manageru na Naučme.se.

Markéta Bartoníčková

LinkedIn | Klienti, pro které pracovala

Od obsahového marketingu a sociálních sítí přešla k výkonnostním kanálům a v reklamní agentuře vedla marketingové projekty pro řadu klientů. Učila digitální marketing na Masarykově univerzitě a přes dva roky školí reklamu na sociálních sítích, PPC reklamu a další kurzy.

Kolik kurz stojí

  • Early birds: 8 490 Kč - při platbě do 30. 4. 2019
  • Standardní cena: 9 490 Kč - při platbě do 30. 6. 2019
  • Last minute: 10 490 Kč - při platbě do 31. 8. 2019

V ceně je ubytování v apartmánech, 5 dní přednášek a workshopů i veškeré výukové materiály. V ceně není doprava a strava.

Ponořte se do vln marketingu

Vyplňte přihláškový formulář a máte rezervované místo na kurzu! Vaše přihláška je závazná až po podepsání cestovní smlouvy a uhrazení zálohy.